100 RONDES op het beroemde circuit!
Je stelt zelf een team samen van vrienden, collega’s, klanten of andere relaties. Elk team bestaat uit maximaal 4 personen. Je kan de 100 Miles dus met 1, 2, 3 of 4 personen per team rijden.
Timing
Dit evenement duurt ongeveer 4u en bestaat uit:
18u00 aanmelden
18u30 briefing & omkleden
19u00 qualifying 20’
19u30 finale 120’
22u00 prijsuitreiking
Briefing
- De passage door de PIT-zone zal getimed worden, waardoor iedereen evenveel tijd zal "verliezen" in de PIT-zone.
- Een passage door de PIT-zone zal ALTIJD gecombineerd worden met een tankbeurt, kartwissel en eventueel pilootwissel.
- Er zullen verplichte kartwissels plaatsvinden en er zal ook op gewicht geracet worden.
- Het aantal verplichte passages door de PIT-zone is gelijk aan 3.
Reglement
Let op - wijziging per 05 mei 2023 (artikel 10.3.4.)
Het reglement lees je hier.
Uitrusting
Uitrusting (racepak en helm) is hier steeds ter beschikking en hoef je dus niet aan te kopen. Als het regent kan
je gebruik maken van een regenpak dat wij u aanbieden. Wegens de hygiëne en veiligheidsvoorschriften is iedere rijder verplicht handschoenen en een balaclava te dragen. Ander materiaal (rib protector,…) is niet verplicht en kan je indien gewenst zelf meenemen of kan je aankopen in onze GKS shop tijdens de openingsuren.
Tarieven
100 Miles race
Endurance race met max. 4 personen zonder catering
Prijs vanaf 298 euro (incl. BTW) per team.
Optie: 100 Miles catering
Silver catering: + 15 Euro p.p.
Gold catering: + 22.50 Euro p.p.
- 100 Miles #1 - GRIEKS
- 100 Miles #2 - BBQ
- 100 Miles #3 - ITALIAANS
- 100 Miles #4 - BBQ
- 100 Miles #5 - AMERIKAANS
- 100 Miles #6 - BBQ
- 100 Miles #7 - SPAANS
- 100 Miles #8 - BBQ
- 100 Miles #9 - MEXICAANS STREETFOOD
- 100 Miles #10 - BBQ
- 100 Miles #11 - OOSTERS
- 100 Miles #12 - BBQ
- 100 Miles #13 - PASTABUFFET
- 100 Miles #14 - BBQ
- 100 Miles #15 - BREUGEL
- 100 Miles #16 - KAMPIOENENBUFFET
Data 100 Miles 2023
De 100-Miles races worden in 2023 verreden op de volgende data:
-
- 100 Miles #1 - Vrijdag 10 maart (KGEC)
- 100 Miles #2 - Donderdag 30 maart
- 100 Miles #3 - Donderdag 6 april
- 100 Miles #4 - Vrijdag 21 april (KGEC)
- 100 Miles #5 - Vrijdag 12 mei
- 100 Miles #6 - Donderdag 25 mei
- 100 Miles #7 - Vrijdag 9 juni (KGEC) (Reversed 100 miles)
- 100 Miles #8 - Donderdag 22 juni
- 100 Miles #9 - Donderdag 6 juli
- 100 Miles #10 - Donderdag 27 juli
- 100 Miles #11 - Vrijdag 11 augustus
- 100 Miles #12 - Donderdag 7 september (KGEC)
- 100 Miles #13 - Donderdag 28 september
- 100 Miles #14 - Donderdag 5 oktober (KGEC)
- 100 Miles #15 - Donderdag 19 oktober
- 100 Miles #16 - Vrijdag 10 november (KGEC) (KAMPIOENENVIERING)
BRIEFING
Inschrijven
Inschrijven kan hier.
Zie ook onze algemene voorwaarden en algemene voorwaarden van online aankopen vooraleer u uw team inschrijft.
Mogelijk ook interessant
Wat anderen ervan vonden...
Ik kreeg heel veel goede reacties, meer dan bij vorige events dus daar ben ik echt blij om. De sfeer was ook goed, mensen waren competitief en enthousiast. Het eten was lekker en voldoende.

Van A tot Z was de planning super goed in orde. De planning van onze teambuilding werd vanaf het begin persoonlijk begeleid en met alle nodige, duidelijke informatie. De dag zelf verliep super leuk, al onze werknemers waren enorm te spreken (in de positieve zin).

Assign organiseert elke drie maanden een activiteit voor haar medewerkers. Dit keer kozen we voor de Grand Prix bij Karting Genk. Ondanks het hete weer was het een enorm leuke ervaring. Alles was perfect verzorgd van ontvangst tot vertrek. Zelfs na het karten stond verfrissing klaar. Nadien was er ruimte voor een heerlijk pastabuffet en drankje. Dit was alvast een top teambuilding dankzij de vriendelijke medewerkers en het leuke parcours van Karting Genk!

‘Karting Genk’ is een uitstekende locatie om business en fun te combineren. Samen met de Event Manager van ‘Karting Genk’ hebben wij een gecombineerd business- en fun, inclusief catering, maatwerkprogramma kunnen samenstellen. Het business deel van onze meeting kon ongestoord in een aparte ruimte, voorzien van een beamer en Wifi, worden gehouden. Het PRO-circuit was, aansluitend aan het business deel van ons Event, exclusief voor ons beschikbaar voor een Endurance-race. Ook het ‘natje en droogje’ (inclusief BBQ) was gedurende het hele Event voortreffelijk verzorgd door de medewerkers van ‘Karting Genk’. Een paar commentaren van onze medewerkers: ‘Het was een hemelse ervaring!’, ‘Het was echt super vet!’, ‘Het vetste Event tot nu toe!’ en ‘In één woord: TOP!!’

Goede organisatie en begeleiding zowel op voorhand als tijdens en na het evenement!.

Op donderdag 8 juni ll. hadden we vanuit Randstad Professionals ons medewerkersevent. Samen met een 30tal collega's reden we op het fun circuit een toffe spannende kartingwedstrijd. Enthousiasme alom onder de deelnemers naar snelheid, wendbaarheid en uitdaging! Zowel het onthaal, de bediening, de service tijdens het rijden als de bbq achteraf was tot in de puntjes verzorgd. Het eten was een groot succes waarbij zeker rekening was gehouden met een aantal speciale wensen. Grote pluim voor de organisatie, doe zo verder.

Wij hebben samen met onze klant een leuke avond gehad bij Karting Genk. Naast een prachtige locatie krijg je de unieke beleving van het outdoor karten op het professionele circuit. Afgesloten met een heerlijke BBQ maakte deze avond voor ons compleet. Wij danken Karting Genk voor de goede organisatie van de voorbereiding tot en met de afsluiter van het event.

Elk jaar komen wij samen in Karting Genk met enkele aannemers uit de afwerkingssector. De vakmannen steken elkaar de loef af tijdens een endurance race van 2 uur op het grote circuit. Op het terras met zicht over het circuit genieten we van een heerlijke barbecue terwijl we toezien welk team vakmannen de karts het meest vakkundig de bocht instuurt. De organisatie is altijd tiptop in orde en de gastvrije crew ontvangt ons steeds met een glimlach. Kortom een zorgeloze en fijne avond!

Onze groep werd aangenaam verwelkomd op de Karting van Genk. Als persoonlijke touch werd het logo van ons studiebureau op de welkomstbordjes en op het groot scherm langs het circuit getoond. Na een korte veiligheidsbriefing kon de fun beginnen. Het mini Grand Prix arrangement gevolgd door een 3-gangenlunch uitkijkend over het circuit bleek een zeer fijn teambuildingsevent.

Met ons bedrijfs-team hebben wij een drivers-training ‘Gold’ geboekt op zoek naar meer snelheid, tactiek en inzichten in het karten. De baan van Karting Genk is binnen de Benelux dan een zeer goede keuze vanwege bereikbaarheid en het karakter met Europese uitstraling en omvang. De actieve work-shop is ons zeer goed bevallen door de kundigheid van het personeel en de netheid van de locatie totaal en de materialen. Karting Genk is dus zeker een aanrader voor een betaalbaar dagje uit met het team of personeel!

Voor het 2e jaar op rij organiseerden we samen met jullie de 100 miles endurance race als netwerkevent voor onze agenten. Het was opnieuw een topevent en werd een bijzonder succesrijke avond. Iedereen tevreden en met de regen een heel leuke ervaring rijker! Hartelijk dank voor de professionele organisatie en zonder fout tot volgend jaar!

Hoewel het voor sommige deelnemers de eerste kennismaking was met outdoor karten, heeft iedereen een uiterst fijne namiddag beleefd die door de organisatie in goede banen werd geleid. Zelf last minute wijzigingen werden met de glimlach opgevangen. Voor herhaling vatbaar!

“We waren met het salesteam van Carglass® de ganse dag te gast bij Karting Genk. Alles verliep vlekkeloos (professionele ontvangst, meetingfaciliteiten, lunch, uiteraard de karting zelf en de afsluitende drink) en perfect binnen de timing zoals op voorhand afgesproken. Uit naam van het ganse Carglass® salesteam een dikke merci voor deze inspirerende dag.”

Ons event was een karting met 15 mensen van ons bedrijf, een receptie voordien, bekeruitreiking en een etentje achteraf. Voor ons was dit event erg goed georganiseerd en verrassend. We werden zeer aangenaam verwelkomd en begeleid in het volledige gebeuren. Alles was erg duidelijk, iedereen voelde zich erg op zijn gemak. Samengevat: een aangenaam etablissement met zicht op het circuit, een leuke race voor onze mensen met een professionele karakter en lekker gegeten achteraf. Top dus, voor herhaling vatbaar en wij zijn van plan om zeker eens terug naar de ‘Kart after work’ te komen.


Fijn als kantooractiviteit! Zeker in combinatie met een klein wedstijdje waardoor er een beetje competitiviteit was. Zelfs de regen deed hieraan geen afbreuk.

Groot event georganiseerd bij Karting Genk (met 250 gasten, professionele relaties). Top organisatie en topcatering (BBQ) voorzien door de mensen van Karting Genk. Volgend jaar opnieuw!

Vriendelijke ontvangst en briefing. Meerdere race-formules om uit te kiezen (kan aangepast worden naargelang de wensen of de grootte van de groep). Gezellige faciliteit en leuk parcours.

we hebben Karting Genk als onderdeel gebruikt voor een Europese team meeting en de service, accomodatie en support waren gewoon perfect. Telkens we een meeting organiseren in een van de Europese landen plannen we een karting avond en in dit geval was het een van de beste circuits die we tot nog toe gedaan hebben. Absoluut een aanrader.

Super !!!!! Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Uitstekende karts , en een geweldig circuit . Kom zeker nog terug !!

Thank you for the excellent organisation of our teambuilding event.
The whole group was well satisfied with the afternoon program. And, it’s all thanks to your team.

De BOES FAMILY DAY was een succes: iedereen was zeer tevreden !! Wij danken u vooral voor de puike organisatie en het joviaal onthaal en de begeleiding. Zeer knap dat u ons ontzorgd heeft om de mensen (en kinderen) tijdig op de juiste plaatsen te krijgen. Heel knap gedaan.

Ik wil toch even heel het team van Karting Genk bedanken voor ons bedrijfsevent afgelopen vrijdag. Al onze mannen waren laaiend enthousiast over het karten (in de regen karten vond het merendeel geweldig). En achteraf met het eten ging alles super vlot en was alles lekker en naar wens! Onthaal, bediening, instructies tijdens karten, alles is vriendelijk en goed verlopen. Dikke merci!

Bedrijven Arrangementen
Of reserveer een arrangement met je groep
Reserveer een arrangement met je groep.
De arrangementen zijn gesorteerd volgens min. aantal personen.